عصر کرد

آخرين مطالب

کانون بازنشستگان آجا|نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا اقتصادي

  بزرگنمايي:

عصر کرد - به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ، کانون بازنشستگان آجا یکی از مهمترین بخشهایی است که برای افراد سوالهای زیادی را ایجاد کرده است. کسانی ک یک زمان در ارتش مشغول به کار بودند با ورود به کانون بازنشستگان آجا میتوانند تمامی سوالهای خود را بپرسند و به سوالات خود برسند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر درباره کانون بازنشستگان آجا اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir با هدف ارائه خدمات غیر حضوری به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. کلیه افرادی که بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران و یا آجا می باشند، می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir، از خدمات مختلف این سامانه که به صورت غیر حضوری انجام می شود، استفاده نمایند.
تمامی بازنشستگان آجا می توانند با ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به سیستم مربوط به سامانه کانون بازنشستگی ارتش وارد شوند و از خدمات مربوط به آن نیز استفاده نمایند. لذا در اولین مرحله، لازم است که افراد با مراحل ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir آشنایی داشته باشند. مراحل ورود به سایت به شرح زیر می باشد.

عصر کرد

ابتدا در یکی از مرورگر های تلفن همراه و یا لپ تاپ خود، عبارت سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش را تایپ و آن را جستجو نمایید. سپس، پس از جستجوی گوگل، بر روی اولین سایتی که با این نام و با آدرس kbaja.ir جستجو شده است، کلیک کنید تا وارد سایت اصلی کانون بازنشستگان آجا ارتش شوید.
پس از ورود به سایت می توانید از خدمات مختلف آن استفاده نمایید؛ اما در صورتی که قصد ورود به سیستم آن برای ارتش را دارید، می توانید از بخش اعضا کانون آجا به سامانه وارد شوید. برای این کار می بایست که ابتدا نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.
خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir سایت آن برای ارتش kbaja.ir با هدف خدمت رسانی به بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران روی کار آمده است. به همین خاطر خدمات مختلفی را نیز به صورت غیر حضوری به بازنشستگان کشوری ارائه می کند. کلیه افرادی که قصد استفاده از خدمات مختص به اعضاء کانون بازنشستگان کشوری را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش به نشانی اینترنتی kbaja.ir وارد شوند و از خدمات مختلف این سایت استفاده نمایند.
از جمله خدمات سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir که در سایت مربوطه ارائه می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد.
مشاهده اطلاعیه های مهم در سایت کانون بازنشستگان آجا : تمامی اطلاعیه های مهم کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت کانون بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران منتشر می شود. شما می توانید بدون ورود به بخش اعضاء از اطلاعیه ها و اخبار مهم کانون مطلع شوید.
دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی : در صورتی که قصد دریافت فیش و حکم حقوقی بازنشستگی خود را دارید، می توانید با ورود به سامانه اعضاء بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، فیش و یا حکم حقوقی را دریافت کنید.
استفاده از خدمات مسافرتی : یکی از خدمات آن برای ارتش kbaja.ir، استفاده از خدمات مسافرتی می باشد. برای مشاهده خدمات قابل ارائه برای کانون بازنشستگان کشوری، می بایست که از طریق ورود اعضا، به پنل کاربری خود وارد شوید. پس از ورود به سامانه، می توانید بر روی گزینه مربوط به مسافرت و یا دریافت استراحتگاه کلیک نمایید. در این بخش امکان رزرو بعضی از هتل های طرف قرارداد ارتش جمهوری اسلامی ایران فراهم شده است./هیوا
نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا نشست هم‌اندیشی سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش و کانون بازنشستگان آجا با حضور امیر سرتیپ «علی محبی‌راد» رئیس کانون بازنشتگان ارتش و امیر سرتیپ دوم «محسن گُل‌سرخ» رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش برگزار شد.
در این نشست، رئیس کانون بازنشتگان ارتش با اشاره به اهمیت اعضای وابسته (بازنشستگان) و خانواده‌های آنان که گنجینه‌ای برای ارتش هستند، گفت: همواره این دغدغه را داریم که ظرفیت‌های کانون را به مسئولان به‌ویژه مدیران نیرو‌های مسلح معرفی کنیم و تاکنون نیز با پشتیبانی‌های فرمانده کل ارتش پیشرفت‌های خوبی نیز داشته‌ایم.
امیر محبی‌راد در ادامه به بیان تخصص‌های مختلف موجود در جامعه بازنشستگان ارتش و معرفی ظرفیت‌های آنان پرداخت.
رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش نیز در ادامه این نشست، اظهار داشت: اگر سرمایه‌های خود را خوب بشناسیم و این منابع را درست به کار گیریم، می‌توانیم کار‌های اقتصادی بزرگ و سودآوری داشته باشیم. همچنین بخوانید: کانون بازنشستگان آجا+ ورود به سایت کانون بازنشستگان آجا ارتش kbaja.ir
امیر گل‌سرخ با معرفی توانمندی‌های سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش، گفت: ما تمایل داریم تا از ظرفیت‌های کانون در تعاملات اقتصادی خود استفاده لازم را ببریم.
در ادامه این جلسه، معاونان و مدیران این دو بخش، با بیان نظرات خود و اعلام ظرفیت‌ها، ارتقای سطح همکاری‌ها را خواستار شدند./دفاع مقدس
پیام ارشد نظامی آجا در لرستان به‌مناسبت هفته فراجا سرتیپ دوم ستاد «بختیار کرمی‌نیا»، ارشد نظامی آجا در لرستان و فرماندهی قرارگاه عملیاتی لشکر 84 در پیامی فرارسیدن هفته نیروی انتظامی را به فرماندهی و کارکنان خدوم و زحمتکش این نیرو در استان تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
امسال هفته فراجا با عملیات غرورآفرین وعده صادق2 حلاوت و شیرینی مضاعفی به کام مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بخشیده است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی به‌ویژه سیزده هزار شهید سربلند و سرافراز نیروی انتظامی، هفته فراجا را به این نیروی خستگی ناپذیر که گام‌هایشان همیشه محکم و استوار بوده و نگهبان امنیت شهر‌ها تبریک و تهنیت می‌گویم و مراتب قدردانی خود را از مجاهدت‌ها و تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌دریغ این فداکاران، اعم از سرداران، افسران، درجه‌داران، کارمندان و سربازان در سراسر کشور و به‌ویژه فرماندهی و کارکنان این نیرو در استان شهیدپرور لرستان که با تقدیم 500 شهید والامقام نقش مهمی در برقراری امنیت و آسایش این استان داشته‌اند اعلام میدارم و توفیق روزافزون ایشان در تمامی عرصه‌ها اعم از دفاع از کیان کشور در مرزها، مبارزه با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر، مبارزه با تروریست‌ها، مقابله با دسیسه‌های دشمنان، برقراری نظم و حفظ امنیت و آرامش و خدمت به ملت شریف ایران را تحت تدابیر داهیانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه‌ای (مدظله العالی) از خداوند سبحان مسئلت دارم./دفاع مقدس
اندیشه معاصر
پایان/*
اندیشه معاصر را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
# کانون بازنشستگان آجا

لینک کوتاه:
https://www.asrekurd.ir/Fa/News/897705/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مصدومیت دوان زاپاتا از ناحیه رباط صلیبی زانو در جریان دیدار اینتر و تورینو

بلینگام: دیدن مصدومیت کارواخال شبم را خراب کرد

ضربات دروازه چگونه فوتبال را دگرگون کردند؟

پیام امیدوار کننده اودگارد؛ به‌زودی برمی‌گردم!

جزئیات رای صادر شده درباره پرونده بیرانوند

عدم وجود آمبولانس، علت تاخیر بازی با سپاهان

آنچلوتی: متاسفانه مصدومیت کارواخال جدی است

مارکوس تورام: علاقه‌ای به کفش طلا ندارم!

پاس گل سوارز روی گل اول اینترمیامی به تورنتو

پیروزی ناپلئونی اینترمیامی با حضور کوتاه مسی!

بررسی سه صحنه مشکوک بازی هوادار - استقلال

مصدومیت شدید کارواخال؛ گریه کاپیتان رئال درآمد

اولین تصویر از بیرانوند بعد از حکم جنجالی

گلایه اینزاگی؛ نباید این همه گل بخوریم!

مشکلات ادامه‌دار رئال؛ وینی مصدوم شد!

صحنه مشکوک به خطا در محوطه جریمه چادرملو

به جای مانده از مصاف استقلال و هوادار

آخرین وضعیت پروژه‌های پیشران فولاد کردستان

پیروزی رئال در شب مصدومیت شدید کارواخال!

وقتی قلی‌زاده نبود، لخ پوزنان باخت!

اعتراف جنجالی مسی؛ پاری‌سن ژرمن مزخرف بود!

صحنه مصدومیت شدید «کارواخال» از ناحیه زانو در لحظات پایانی بازی مقابل ویارئال

اشک و فریاد کارواخال که گمان از مصدومیت این بازیکن از ناحیه رباط صلیبی می‌رود

پوگبا داره به فوتبال برمیگرده ولی احتمالا یووه اونو نخواد

رحمتی: جسارت حلقه گمشده بازی امروز بود

بررسی صحنه‌های داوری مهم پرسپولیس - چادرملو

نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی پرسپولیس – چادرملو – رسانه7 | اخبار ورزشی

طرفداران تیم فوتبال استقلال قراردادم را ببینند خنده‌شان می‌گیرد

با گسترش جنگ، اقتصاد اسرائیل بهای سنگینی می‌پردازد

ترکش‌های عملیات موشکی ایران به اقتصاد اسرائیل خورد

برد دشوار اینتر با هت‌تریک تورام

گل دوم الهلال توسط میتروویچ در دقیقه 78؛ الاهلی 1-2 الهلال

سیدحسین حسینی: باشگاه اول فصل با یک گلر دیگر مذاکره کرد و پیشنهاد 60 میلیاردی به او داد

گل سوم اینتر توسط تورام در دقیقه 60؛ اینتر 3-1 تورینو

سمیعی: مذاکره با استراماچونی و مجیدی در جریان است

وکیل علیرضا بیرانوند: به رای صادر شده اعتراض خواهیم کرد؛ حقایق را وارونه نشان می‌دهند

موقعیت خوب طارمی در دقیقه 80؛ اینتر 3-1 تورینو

ابراز علاقه هواداران استقلال به جلال الدین ماشاریپوف

گل دوم رئال مادرید به ویارئال توسط وینیسیوس در دقیقه 73

گل دوم تورینو توسط ولاشیچ؛ اینتر 3-2 تورینو

الاهلی هم از پس الهلال برنیامد!

تهدید وکیل بیرانوند؛ ما هم به CAS می‌رویم!

سپاهان صدرنشین، پرسپولیس دوم و استقلال هشتم!

کارشناس داوری: پنالتی هوادار آنقدر واضح بود که نیازی به VAR نداشت

بررسی تصمیمات داور دیدار هوادار - استقلال + فیلم

اخباری: به مجموعه چادرملو تبریک می‌گویم

بررسی تصمیمات داور دیدار هوادار – استقلال + فیلم

مورایس: خوشحالم پنالتی ما گل نشد!

کارشناسی سه صحنه مشکوک هوادار - استقلال

این تکل می‌توانست طارمی را فیکس کند! (عکس)